Salı, Eylül 28, 2004

ZAMAN

Yetişmem lazım.Bir türlü bitiremiyorum bu işleri... İçimde hep bir eksiklikduygusu...Zaman yetmiyor hiç bir şeye diye feryat ederken birden telefonçalıyor.Arkadaşımın eşi ölmüş.Kanserdi.Ölümle birlikte bu eksiklik duygusu tamamlanır mı acaba diye düşünüyorum.Ama galiba o gün geldiğinde bile -erken ya da geç- hep bir şeyleribitiremediğimizi düşüneceğiz.Kimbilir belki de arkada kalanlar...Cenaze hemen kalkacakmış,evden çabucak çıkmalıyım.Arkasından da hemenarkadaşımla buluşurum diye düşünürken bir kaç damla göz yaşı kendiliğindenakıverdi gözlerimden.Zaman kısıtlı herşeyi bir arada çıkarmak lazım.Evden çıktım.Herzamanki gibi trafik berbat.Birden uzaklaşmak istedim buşehirden.Tatilde olsam keşke,doya doya yaşasam zamanı .Ama o zamanda yapacak oncaşey çıkıyor insanın karşısına.İş stresinden uzaklaşsa bile insantamamlaması gereken onca eksiği var.Politika ile ilgilenmeli,sanat olaylarıizlenmeli,okunacak yeni kitaplar,aşık olmalı,aile ile görüşmeli,yenimekanlarda arkadaşlar ile buluşmalı,entellektüel,duygusal, başarılıolmalı.....Oh be trafik biraz rahatladı.Evden çıkarken unuttuğum bir şey var mı acaba?Sonunda törene yetişebildim.Pek alışık değilim böyle ortamlara.Neyapacağımı ,nasıl davranacağımı bilemiyorum.Bir an önce görevimi yerine getirip,acıyı da sosyalleşme adınayaşayıp,eksik kalanları tamamlamaya koşmalı.

SAKIRE ASKER